2017. szeptember 30., szombat

Okosóra Zeblaze Blitz HIBÁS!! - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó a képeken látható okosóra (Zeblaze Blitz) HIBÁS!!
Kínából rendeltem (29. 000 Ft-ért /szállítással együtt/) A dobozból kivéve, nem kapcsol be, és nem veszi a töltést!! Egyébként, teljesen új.
Alul felül fóliázott, dobozában minden tartozékával. (dokkoló, USB kábel, kiscsavarhúzó a SIM kártya behelyezéséhez, mert, hogy önálló telefon is lenne, ha működne)
A garanciát próbáltam érvényesíteni, de nekem kellett volna visszaküldeni Kínába, amit nem vállaltam, és kiegyeztem a kínaival kártérítésben.
Ezért adom el, alkatrésznek, vagy aki fantáziát lát benne. Én nem értek hozzá, és nem is akarok foglakozni vele.
Első rendelésem volt kínából... meg az utolsó is!
Egy link (magyar) ahol ugyan nem lehet megvenni már az órát, de a paraméterei itt vannak (itt szürkében van a képen):
https: //azolcsosag. hu/zeblaze-blitz-133-tft-mtk6580-corning-gorilla-glass-3-3g-okosora-telefon-szurke
Kérdésre szívesen válaszolok!


Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2017-10-21 08:16 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése